We care about clean air 
solutions for indoor air quality

Odour control: de kracht van geurbeleving

De reuk is het zintuig dat het nauwst in verband staat met de hippocampus, een structuur in de hersenen die verantwoordelijk is voor ons geheugen.

Odour control: geurneutralisatie en geurmarketing

Geur is misschien wel ons meest onderschatte zintuig. Het effect van geur op de beleving van een hotelgast, klant, bewoner, bezoeker of medewerker is groter dan de muziek op de achtergrond of de kleur van het tapijt.

Ruikt het ergens vies dan bepaalt dit onmiddellijk ons oordeel over deze plek. Andersom werkt het ook. De gehaktballen van grootmoeder, de tomatensoep op zondag met Studio Sport op de bank. Geur bepaalt onze herinnering.

Dit maakt het zo noodzakelijk en ook interessant om de geur in uw gebouw te beïnvloeden.

Als het niet lekker ruikt, laat ons dan helpen om deze vervelende geuren te neutraliseren. Denk in de zorg aan incontinentiegeuren, aan patiënten met open wonden, aan de soms muffe geur op PG afdelingen. Maar ook typische nare geuren veroorzaakt door vocht. Putlucht, wc groepen die niet fris ruiken, riooloverlast. Of de geur nadat een gebouw (deels) in brand heef gestaan. Of lichaamsgeuren in kleedkamers van sportscholen, ziekenhuizen of fabrieken.

Het is minstens zo interessant om de geur op een positieve manier te beïnvloeden. Denk aan sauna’s, wellness centers, sportscholen, hotellobby’s, winkels. Geurmarketing is een opkomende manier om klanten te prikkelen. De aandacht te pakken, een positieve herinnering te creëren.

Extreme Air Products denkt graag met u mee om in uw gebouw de geur zo positief mogelijk te laten zijn.

Organisaties die met onze producten werken:

Rookruimte Gemeente Amsterdam

Rookruimte Heineken

Rookruimte Hilton

Rookruimte Bibelot

Rookruimte LWL

Bent u benieuwd hoe klanten onze dienstverlening en onze luchtreinigers ervaren? Lees hier een aantal recensies van onze opdrachtgevers.